poniedziałek, 1 kwietnia 2013

drugi

Witam Was po Wielkanocnym obżarstwie... Strasznie się najadłam, ale od jutra diety ciąg dalszy.
Niebawem postaram się dodać post o moich podkładach do twarzy. Zrobię mini porównanie. Czeka mnie bardzo rozrywkowy tydzień. W piątek idę na koncert, a w niedzielę jadę na mecz siatkówki.

Dzisiaj chciałabym pochwalić się moim nowym zakupem. Oto ćwiekowa bransoletka :


Będzie idealnym uzupełnieniem do moich trampek i torebki o której wkrótce.
Na dzisiaj kończę, idę jeszcze poświętować.












W/ellecannelleelle

6 komentarzy:

  1. Śliczne maleństwo *o* Gdzie kupiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/bransoletka-z-cwiekow-ostrych-akrylowych-br16z-i3117408245.html

      zrobię komuś reklamę :)

      Usuń
  2. To stare auto stoi nie daleko mojej szkoły. Zawsze jak idę do szkoły to je widzę :) Stwierdziłam, że jego właściciel nie obrazi się jak zrobię przy nim parę fotek :P
    Świetna ta bransoletka :D Ja także obserwuję :)
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bransoletka chyba sobie taką kupię:)


    http://lapkawgore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ci zazdroszczę tego wyjazdu na mecz ;) Bransoletka bardzo ładna. Mam do ciebie pewną prośbę, czy mogłabyś dodać na blogu okienko do obserwowania ( jeśli wiesz o co mi chodzi). Mogłabym obserwować i mieć na bieżąco informacje o twoich nowych postach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak dawno tego nie robiłam, że już ledwie pamiętam ;). Musisz wejść w układ bloga i tam będzie taki szablon twojego bloga . Będzie na szablonie napisane dodaj ggadżet i tam musisz wejść w więcej gadżetów i powinno ci się wyświetlić chyba jako pierwsze obserwatorzy ( nie mylić z obserwatorzy google + )

    OdpowiedzUsuń