wtorek, 2 kwietnia 2013

czwarty


Dodaje porównanie podkładów, których używam. Korzystam z nich na zmianę, w zależności od cery jaką mam. Moja cera jest mieszana - raz przesuszona, a raz tłusta. Generalnie nie mam pryszczy i innych zaskórników. Podkłady, które chcę porównać to Rimmel - "Lasting Finish" oraz Maybelline - "Affinitone".  Plusem obu produktów jest cena - około 30zł za tubkę, ja jednak poluję na promocje i kupuje podkład za około 20zł.


Pierwszego używam, gdy mam suchą skórę. Jak dla mnie jest on ciężki i dosyć tłusty. Muszę jednak przyznać, że kryje idealnie, a buzia jest idealnie wygładzona. Minusem jest to, że tworzy trochę efekt  maski. Po nałożeniu mam uczucie "gorącej twarzy". Po kilku godzinach twarz staje się nawilżona i zaczyna się niestety świecić.  Minusem jest także mała wydajność. Tubka starcza przy codziennym używaniu na ok. dwa miesiące.
Drugi podkład jest moim zdecydowanym liderem. Używam trzeciej tubki i jestem bardzo zadowolona. Ma lekką konsystencję, co prawdą bardzo płynną, ale przez to nie czuje się go na twarzy. Jak dla mnie kryje dobrze, ponieważ nie mam problemów z cerą. Po kilku godzinach jedyna część, która się świeci to nos. Jest  on także bardzo wydajny. Jedna tubka starcza na pół roku :O.  Wydaje mi się, że w połączeniu z pudem w kamieniu Affinitone tworzy idealną strukturę dla twarzy. Myślę, że jest w sam raz dla młodej cery - jest mineralny i lekki przez co nie zatyka porów.
Z dwójki podkładów wybieram Affinitone i na pewno zostanę przy nim długo. Podkładu z Rimmela będę używała do czasu wykończenia tubki, lecz raczej go nie kupię więcej.










W/ellecannelleelle 

9 komentarzy:

  1. Ja w ogóle nie pojmuję, jak można wydać tyle na podkład... Ja daję 12 zł i jestem bardzo usatysfakcjonowana. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie 20zł nie jest zbyt dużą ceną za dobry podkład.
      :)

      Usuń
  2. Ja używam kremu BB. Niestety takich podkładów też nie będę mogła używać ponieważ jestem zmuszona kupować apteczne. A szkoda bo więcej kasy wyjdzie z portfela.
    + Ja już zaobserwowałam.
    Tak, uczę się francuskiego. Ciekawe jak mi na egzaminach pójdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie niestety nie pasują podkłady tej firmy,za bardzo mi zapychają twarz :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też nie pasuję ten podkład, wolę BB od Garniera ;)
    + obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://67igrzyskaoczamijulites.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe recenzje;)
    Ogólnie super blog;)
    Obserwuję;)
    http://asia-moda-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam drugiego jest genialny. ;)

    koreaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. to fakt, ja mam Maybelline - "Affinitone" również jestem zadowolona ;)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń