czwartek, 4 kwietnia 2013

ósmy

Witam Was! Ale dzisiaj senny dzień. Co prawda wstałam dopiero o 8.00, ale chodzę senna cały dzień. W szkole dzień udany, gdyż dostałam bdb z geografii, a myślałam, że będzie 3. Posprzątałam w pokoju, uczę się z historii. Jutro zapisałam się do fryzjera na regenerację z olejkiem arganowym i saunę na włosy. Ciekawe co to, i czy zregeneruje włosy? Jutro na 18.00 idę na koncert, nie wiem w co się ubrać. Mam w planach ubrać marmurkowe jeansy, sweter, moją bransoletkę ćwiekową, torebkę kuferek i najacze chyba. Muszę dzisiaj odprawić pacież, za równe kreski na powiece, bo jakoś ostatnio o to mi trudno... W szkole jutro nic nie ma ciekawego. Chyba wiosna idzie, bo za oknem ptaszki ćwierkają. Mam nadzieję, że prognozy się sprawdzą i +5°C będzie u mnie jutro. 
Idę się dalej uczyć i miłego wieczoru! ♥












W/ellecannelleelle

15 komentarzy:

  1. Ja też dziś jakaś senna jestem , wracając do domu w busiie przysnęłam , co nigdy mi się nie zdarza ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja to o 6:00 wstałam i też mi się dziś straaasznie chce spać O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne inspiracje, takie nike by mi się przydały<3
    może obserwujemy?
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny blog :) Ciekawy wygląd ;)
    zapraszam http://szczepuuu.blogspot.com dopiero zaczynam i bardzo mi zależy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najwygodniej jest w sweterku i dżinsach , więc ubrała bym się tak na koncert na Twoim miejscu. ; )
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym ubrała , sweterek , dżinsy.; )
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź . : )
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na koncert? Super! Masz się dobrze bawić i ma Ci być wygodnie, więc wybór popieram :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój na koncert jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tą regeneracją włosów :)

    gratuluje 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog, dobrze się czyta. Obserwuję i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  11. historia brrr :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny blog ! <3 :)
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam i bardzo mi zalezy http://szczepuuu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń