środa, 3 kwietnia 2013

szóśty

Bonne soirée! 
Jestem w trakcie uczenia się do sprawdzianu z matematyki i szczerze mówiąc umię. :-) Jak się cieszę. Jutro do szkoły mam dopiero na 10.35 i mam tylko 5 lekcji. ♥ Już chcę piąteczek bo idę na koncert, a przy okazji będę świętowała moje urodziny (co z tego, że 2 tygodnie później). W nocy nie wyspałam się... I przez to jakoś niemrawo się czuje... Może to także przez pogodę, która jest OKROPNA! Jutro mam zamiar robić zadanie z wosu - portfolio (20 podpunktów :O), muszę pouczyć się z historii no i chyba na basen pójdę.

To są moje początki bloggowania, więc jestem ciekawa, czy macie do mnie jakieś pytania. Jeśli macie to napiszcie, a ja postaram się odpowiedzieć na nie. Zastanawiam się czy nie ujawnić się (czyt. moje zdjęcie), ale jakoś tak się wstydzę, bo troszkę nieśmiała jestem. 

Na poprawę humorku i złego samopoczucia poszłam do Rossmana i ku mojemu zdziwieniu natknęłam się na promocje. Oto co kupiłam :


1. Podkład Affinitone 
2. Tusz Maybelline, Rocket Volum' Express (którego dopiero wypróbuje)
3. Eyeliner Vibo

Cieszę się bo zaoszczędziłam troszkę pieniędzy i zbieram na nowy Puder Affinitone w kamieniu.




Miłego wieczoru!








W/ellecannelleelle 

4 komentarze:

  1. Fajne zakupy :) Czekam na recenzje tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupki :) znajoma eyeliner z vibo i jest swietny :) Ja jednak wolę w mazaku :)
    Fajnie by było jak byś dodawala swoje zdjęcia, blog jest wtedy fajniejszy i taki prawdziwszy :) dodawaj tez stylizacje swoje codzienne, pooszę, było by miło :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten podkład i eyeliner :) Ale radzę uważać na podkład , bo uwidacznia suchą skórę .

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na Twoje zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń