czwartek, 28 marca 2013

pierwszy

Witam Was serdecznie na moim pierwszym w życiu blogu. Zobaczymy jak moja premiera wypadnie. :-)
W planach mam pisanie o wszystkim wszystko - trochę o modzie, newsach z wybiegów, kosmetykach ; chciałabym Wam pokazywać to co sobie kupię, co ugotuję bądź upiekę. Jestem od 100 lat na diecie, więc będę dzieliła się moimi postępami w dążeniu do sexy wakacyjnej figurki. Będę dodawała przepisy, outfity, itp. Jestem także fanką siatkówki więc możliwe, że mini relacje z meczów także się pojawią. Chcę odwołać się także do nazwy bloga : ellecannelleelle = może trochę dziwny tytuł, ale okazuje on moją miłość do języka francuskiego i cynamonu. ♥
Mój pierwszy post zacznę od pokazania Wam moich "odlotowych" tenisówek. Kupiłam je na Allegro. Spodobały mi się. Są zwykłe, ale te ćwieki dodają im uroku! Moje lube przyjaciółki stwierdziły, że te ćwieki jak dopalacze u rakiety wyglądają. :-) Dodaję zdjęcie i pozostawiam Wam ocenę.

















W/ellecannelleelle 

1 komentarz:

  1. Życzę powodzenia w blogowaniu! :)
    Oczywiście będę wpadała częściej bo zapowiada się ciekawie. Obserwowała bym ale nie widzę tutaj opcji "obserwuj" ;c
    A co do tenisówek to są świetne! :)

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń